.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلایه مندی خانواده غریق نجات فداکار تنکابنی ؛
وعده هایی که هنوز محقق نشد/ به‌رغم پیگیری‌ها هنوز معوق پدرمان پرداخت نشده است
شمال نوز : فرزند پیشکسوت نجات غریق تنکابن در خصوص وعده و وعیدهای وزیر ورزش و جوانان، گفت: آقای سجادی قول نصب تندیس و نامگذاری کوچه به نام پدرم را داد اما هیچ اقدامی صورت نگرفت.
وعده هایی که هنوز محقق نشد/ به‌رغم پیگیری‌ها هنوز معوق پدرمان پرداخت نشده است

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایلنا ، مرداد ماه سال جاری بود که خلیل رمضان مقدم پیشکسوت غریق نجات تنکابنی  در حین ماموریت برای نجات جان دو نفر که در حال غرق شدن بودند دل به دریا زد و بعد از نجات جان این ۲ نفر بر اثر فشار و استرس  ایست قلبی کرد و از دنیا رفت.

 

حمید رمضان مقدم فرزند پیشکسوت نجات غریق تنکابن که خود ۱۵ سال به عنوان نجات غریق همچون پدر و برادرش مشغول این حرفه است در گفت وگو با ایلنای مازندران  در باره عدم پرداخت معوقات پدرش، اظهار داشت: با توجه به اینکه پدرم از سال ۵۹ در هیأت غریق نجات مشغول به کار بود در شهریور سال جاری پس از نجات دو مسافر از دریا بر اثر ایست قلبی فوت می کنند.

 

وی ادامه داد: اکنون با گذشت ۵ ماه از فوت پدرم و پیگیری های ما هنوز هیچ اقدامی در خصوص حقوق و معوقات صورت نگرفت.

 

رمضان مقدم با بیان اینکه پدرم تمام وقت در استقرارگاه ناجیان زیر نظر شهرداری  مشغول بود اما هنوز حقوق سال گذشته اش پرداخت نشد، گفت: همیشه از طرف سرپرستان وعده و وعیدهایی بوده اما عملی نشده  است.

 

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار در خصوص بیمه بودن و زمان بازنشستگی پدرش  ، افزود: پدرم بیمه ورزشی بودند ولی از ابتدا نجات غریق نبودند و در هیأت مشغول کار بودند و از سال۶۱ کارت ناجی و شناور در آبهای ساحلی صادر شد.

 

رمضان مقدم با اعلام اینکه آبان ماه ۳۰ میلیون حق بیمه غرب مازندران پرداخت و مابه التفاوت آن را آذر ماه واریز کردند، ادامه داد: از آذرماه اعلام کردند بیمه پرداخت می شود اما هنوز انجام نشد.

 

وی در باره وعده و وعیدهای وزیر ورزش و جوانان، اظهارداشت: آقای وزیر قول نصب تندیس و نامگذاری کوچه به نام پدرم را داد اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفت. 

 

رمضان مقدم گفت: همچنان پیگیر هستیم اما هنوز درگیر بوروکراسی های اداری در فرمانداری، شهرداری و اداره ورزش و جوانان هستیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.